۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۰۹۶۲
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

اعطای پست کلیدی به فتنه گران اشتباه محض است|9 دی روز احیای غیرت انقلابی

اعطای پست کلیدی به فتنه گران اشتباه محض است|9 دی روز احیای غیرت انقلابی
نماینده خبرگان با تأکید بر این که ملت بیدار ضربه نمی خورد، گفت: احیای سالروز نهم دی به مثابه احیای غیرت انقلابی مردم ایران است.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که فتنه 88 از پیش طراحی شده بود و تبعات آن هنوز هم در کشور جاری است، گفت: اگر بخواهیم فتنه ها را فراموش کرده و نسبت به منافقان و نقشه های دشمن غافل باشیم، بدون تردید دشمن بیشتر پیشروی خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمنان به دنبال غافل سازی ملت ایران از فتنه ها هستند، اظهار داشت: دشمن می خواهد با ایجاد غفلت در جامعه، طرح ها و برنامه های فتنه انگیز دیگر خود را در کشور پیاده کند، بنابراین اگر ملت با بصیرت بوده و حماسه آفرینی ها را به یاد داشته باشد، دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهد شد.

آیت الله توکل با تأکید بر این که ملت بیدار ضربه نمی خورد، ابراز داشت: نهم دی بهترین فرصت برای شناخت دشمن، فتنه ها و دست های پشت پرده بوده و راه مقابله با جریان های ضد انقلاب را نشان می دهد، بر این اساس احیای سالروز نهم دی به مثابه احیای غیرت انقلابی مردم ایران است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن با راه اندازی فتنه 88 به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان کرد: اگر حماسه نهم دی وجود نداشت، دشمن به اهداف پلید خود دست پیدا می کرد و افراد صالح، عادل و حق مدار کنار رفته و افراد پست و ظالم روی کار می آمدند.

وی با اشاره به تبعات و خطرات حضور فتنه گران در مسؤولیت های کشور تأکید کرد: وقتی این نوع افراد در کشور مسؤولیت داشته باشند بدیهی است که همواره به دنبال فتنه انگیزی هستند، بنابراین اینگونه افراد باید شناسایی شده، از پست های کلیدی کنار گذاشته شوند و اگر هم چنانچه اظهار ندامت کردند، با آن ها برخورد نشود، اما اعطای پست های کلیدی به این افراد اشتباه محض است.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11

/841/ت302/ق

ارسال نظرات